Consultanță

Pentru că un consultant aduce obiectivitate în organizația dumneavoastră.

Pentru că șansele sunt destul de mari ca problema de care v-ați lovit dumneavoastră acum să-i fie deja cunoscută unui consultant, cu tot cu soluție, din experiența avută cu o altă organizație.

Pentru că venind din exteriorul organizației, un consultant va avea întotdeauna o altă viziune asupra activității și problemelor companiei decât persoanele din interiorul acesteia.

Pentru că a însărcina un angajat cu rezolvarea unei probleme punctuale, care se adaugă sarcinilor sale zilnice, poate fi contraproductiv atât din cauza sentimentului angajatului de supra-încărcare cât și pentru că această nouă sarcină reclamă de cele mai multe ori abilități pe care respectivul angajat nu le are la fel de dezvoltate cu cele utilizate pentru îndatoririle curente din fișa postului, spre deosebire de consultant, care va fi selectat tocmai pentru experiența și expertiza sa în respectivul domeniu.

Pentru că, dincolo de rezolvarea problemei pentru care l-ați adus în organizația dumneavoastră, consultantul poate fi catalizatorul unor schimbări favorabile pe care dumneavoastră, ca proprietar sau manager, ezitați să le generați în lipsa unei validări venite de la o terță parte, neutră, iar angajații nu au curajul să le inițieze.

Doar câteva motive pentru a apela la serviciile unui consultant. Asta, desigur, dacă ați avut vreodată vreo dubiu...